STRATEGISK RÅDGIVNING

INDSATSER DER SKABER VÆRDI OG HOLDER ØJET PÅ MÅLET

HVORFOR ER EN STRATEGI SÅ VIGTIG?

Strategien er drivkraften bag din online tilstedeværelse og er afgørende for, at du rammer målskiven. Med den rette strategi kan du sikre, at du ikke spilder dine markedsføringskroner på de forkerte indsatser, men tværtimod får det maksimale udbytte ud af hver en krone.

Det vigtigste element i en god strategi er ikke, hvad det kommer til at koste dig, men snarere, hvad du gerne vil opnå. Med de rette målsætninger og en strategi, der løbende kan justeres og tilpasses til din virksomheds situation, kan du skabe positive resultater med din markedsføring.

SKAL DU HAVE STRATEGISK RÅDGIVNING?

SE MERE OM VORES ABONNEMENTSLØSNING FOR ONLINE TILSTEDEVÆRELSE

ANALYSE OG STRATEGI

I samarbejde med dig analyserer vi dine aktiviteter og platforme. På denne baggrund kan vi udarbejde en løsningsmodel på de fundne udfordringer. Når strategien bliver udarbejdet, er det særligt vigtigt at tage højde for den branche du befinder dig – dette gælder både tendenser, udfordringer og udviklingspotentiale. Din strategi skal således sikre, at du arbejder for at blive én af de førende indenfor din branche.

HVAD INDEBÆRER DET STRATEGISKE ARBEJDE?

Vi optimerer jeres platforme og identitet
Vi fastlægger jeres målsætninger
Vi får styr på processerne
Vi specificerer målgruppen
Vi identificerer den rette tone of voice
Vi laver en plan for eksekvering
Vi evaluerer og tilpasser løbende

”HVAD VIL JEG OPNÅ?”

Dette er et af de vigtigste spørgsmål at stille sig selv, når man skal udarbejde en strategi. Ønsker du øget kendskab og opmærksomhed, øget salg, flere kvalificerede leads eller noget helt fjerde? Når du ved, hvad du vil opnå, begynder det strategiske arbejde, der skal lægge stenene på vejen mod dit mål. Målet bliver således rettesnoren for, hvilken målgruppe du skal ramme, hvilke platforme du skal være til stede på og hvordan dine kanaler bedst muligt understøtter hinanden i arbejdet på at konvertere et lead, et køb eller et besøg på din hjemmeside.

Yderligere er det vigtigt, at din strategi implementeres såvel internt som eksternt. Internt skal strategien efterleves, så den skinner igennem i det produkt, I tilbyder jeres kunder og dermed også stemmer overens med det I kommunikerer eksternt.

UNDGÅ AT SPILDE TID PÅ MARKEDSFØRING, DER IKKE VIRKER

Strategien sætter rammerne for din markedsføring og skal sikre kvaliteten af din indsats. Hvis du kan nikke genkendende til nogle af følgende scenarier, så er der et stort uforløst potentiale for din online tilstedeværelse og markedsføring.
Du er i tvivl om, hvordan hele din markedsføring spiller sammen.
Du bruger penge på online annoncering, men føler ikke, at du opnår resultater.
Du er i tvivl om hvem din målgruppe er eller du har den samme målgruppe på tværs af dine platforme.
Du er ikke sikker på, at du befinder dig på de rigtige platforme.
Du sammenkæder ikke din markedsføring på tværs af platforme.
Du er kørt fast og mangler inspiration til jeres virksomhedskommunikation.
Eller måske du aldrig rigtig har brugt tid på din online markedsføring?

VIL DU VIDE MERE?

LÆS MERE OM VORES ABONNEMENTSLØSNING