Restaurationsbranchen

En komplet løsning til system og markedsføring

Få det rette setup til bestillinger og genbestillinger

Som et full-service bureau med stor erfaring indenfor restaurationsbranchen skræddersyer vi markedsføring, der kombinerer vores kunders ønsker med tendenser i branchen.

Det gør vi på baggrund af vores erfaring og data – og lige netop derfor ved vi, hvor væsentlige data er for målrettet markedsføring, og at f.eks. et bordbestillingssystem skal kunne mere end at være brugervenligt.

Af den grund har vi samlet alt under ét tag, så vi tilbyder bestillingssystemer og målrettet markedsføring, der sikrer, at dine kunder bestiller – og genbestiller.

Sagt med andre ord: Vi har styr på systemerne bag og at skaffe den rette trafik til dem.

Få én samarbejdspartner til
system og markedsføring

Vi tilbyder en samlet løsning, der inkluderer systemerne bag bordbestilling, take away og gavekort, samtidig med vi håndterer markedsføringen, så du får trafik til dine systemer.

Ønsker du at blive kontaktet og høre mere om vores løsning?

SKAB RESULTATER MED JERES MARKEDSFØRING

Gennem vores store erfaring med markedsføring af restaurationsbranchen ved vi, hvordan vi øger kendskabet til din restaurant og trækker relevant trafik til dine kanaler. Vi arbejder hver dag med at styrke restauranters position på markedet og øge deres omsætning med blandt andet brugervenlige hjemmesider, annoncering på sociale medier, søgemaskineoptimering, indbydende billeder og tryksager.

Markedsføring 365 dage om året

Trafik til bordbestilling, take away og gavekort

Flere bestillinger af bord, take away og gavekort

Flere genbestillinger gennem målrettet annoncering

ET KONKURRENCEDYGTIGT OG BRUGERVENLIGT SETUP

Gennem samarbejdet med tillty sikrer vi, at vi har de bedste forudsætninger for at øge jeres salg af bordbestillinger, take away og gavekort. Med tillty møder kunderne nemlig et brugervenligt og effektivt system, der tilmed administrerer, anonymiserer og målretter kundedata for at sikre en effektiv markedsføring.

Tillty er en bundsolid, lynhurtig og super intuitiv Point of Sale-app, der optimerer din daglige arbejdsgang og giver dig viden om din forretning og kunder. Fra en enkelt virksomhed til en stor organisation – tillty giver dig mulighed for at optimere og vokse uden besværet, der normalt er relateret til komplicerede systeminstallationer.

Fordele ved tillty:

Ingen bindingsperiode

Fordelagtige priser tilpasset dit behov

Gratis prøveperiode på 30 dage

Simpel og hurtig installering

FÅ STYR PÅ KUNDEREJSEN

Det er vigtigt at værne om sine kunder – uanset om de sidder fysisk i restauranten, eller bliver eksponeret for jeres budskaber online. Vi sikrer, at der bliver taget hånd om jeres kunder og den data, de efterlader, når de besøger jeres hjemmeside, systemer eller sociale medier.

Bevar kundedataen og få mest muligt ud af jeres potentiale. Vi tilbyder en løsning, hvor I ikke længere skal give afkald på jeres kunder og hele tiden jagte nye, men kan administrere og anvende data til jeres fordel, uden at der bliver gået på kompromis med anonymitet og GDPR.

Vi har styr på jeres kunder og sørger for, at markedsføringen rammer lige nøjagtig jeres målgruppe, så I opnår den størst mulige værdi, uanset hvor i kunderejsen de møder jer.

SKAL VI KONTAKTE DIG?